neděle 18. listopadu 2012

Korespondence dvou pracujících rodičů


Pondělí
Zlato, dneska je na Claire řada přinést do školy všem občerstvení. V lednici najdeš cerel. Nakrájej ho na pět centimetrů dlouhé proužky, namaž je burákovým máslem a nahoru polož pět rozinek. Zabal to do celofánu (ne do mikrotenového sáčku!) a přesně spočítej, musí to být dvacet čtyři kousků plus jeden pro paní učitelku Goodesteemovou. Ukliď v obýváku, pokud ti zbude čas. Už jsi volal instalatérům?
Miluju tě, Allison

Pondělí
Lásko,
takže žádný cerel se nekonal. Claire mě nachytala, jak ho mažu pomazánkou, a brečela dvacet minut, až jsem nakonec vyrobil jednohubky ze čtyřiadvaceti kousků cukroví schovaného na Halloween (kdo dětem prozradil, že je schované v krabici s vysavačem?). Než jsem tvým pamětním maturitním perem rozvázal tvému synovi dvojuzel na tkaničce, nezbyla mi na obývák ani vteřina. Večeři si ohřej v mikrovlnce. Dnes večer mám klub. Měla jsi to pero ráda?
Pusu a pohlazení, Ken.

Úterý
Kene, ten záchod už po instalatérovi přímo huláká! Zase jsi zapomněl dát Alasdairovi peníze na mléko. Tvrdí, že nějakému páťákovi dluží 3,25 dolarů plus úroky, aby si mléko vůbec mohl koupit. Dnes večer mám schůzi. Nepořádek je teď už i v jídelně.
Pa, Allison

Úterý
Allison,
nemohl jsem najít Alasdairovu krabici na oběd, tak jsem ji nahradil tvým kloboukem. Zavolej řediteli kvůli tomu lichváři z páté třídy. Sehnal jsem ti náhradní maturitní pero, jen s jiným letopočtem. Mám dojem, že jsi omylem odnesla moje klíčky od auta - taxík už čeká, musím letět.
Zdraví tě Ken

Středa
Ahoj,
tvoje klíčky byly v džbánu na šťávu. Děti nechtějí chodit na záchod - kdy přijde instalatér? Včera večer jsme si prima popovídali. Dnes večer budeme muset před tím bincem utéct do patra. Večeře je na palandě tvého syna.
Allison

Středa
Al,
včera večer jsme toho moc nenamluvili - postel byla plná dětí; já spal se psem. Máš číslo na instalatéra? Věděla jsi, že v úterý se třída fotografovala a tvůj syn měl na sobě tričko s nápisem "Stojím vedle blba"... a podle všeho stál vedle učitelky.
Ken

Čtvrtek
Volal soused - něco o tvém synovi a nějakých propojovacích kabelech. Slíbila jsem, že se tam večer zastavíš a promluvíš si s nimi. Mluvila jsem s ředitelem, nové focení bude příští pondělí... To tričko jsem spálila. Dlužíme i řediteli 4,50 za synovo mléko. A.

Čtvrtek
Ženo,
dnes jsem měl poradu brzy ráno. V noci jsem zabarikádoval koupelnu pytli plnými písku; kdyby to přetékalo, klidně zavolej Národní gardu. Nemáš ponětí, kde je kočka?


Pátek
Manželi,
dochází proviant a v obýváku se něco hýbe - možná kočka. Objednej pizzu a hlídej, jestli nám po schodech neteče vodopád.

P.S. Dones si spacák; utekli jsme do podkroví a cpeme se zbytkem halloweennového cukroví.


Ken Swarner

Převzato z knihy J. Canfield, M. V. Hansen, P. Auberyová: Slepičí polévka pro pracující mámu

___________
Klíčová slova: rodiče, děti, vztahy, zaměstnání

Žádné komentáře:

Okomentovat